3 ian. 2008

CINE RADE LA URMA, RADE MAI BINE!


Se intoarce si imi spune teatral:

" O sa vezi, cine rade la urma, rade mai bine!"

Si vin si zic:

Ati ras vreodata la urma? Si daca da, ati ras mai bine? Mai bine decat cine?

Eu nu am ras niciodata la urma. Si pana una alta, care urma?

Consolativ asa: "Cine rade la urma, rade mai bine!" Jesus! Ce porcarie! Mi se pare ca se refera la un film la care toata lumea din sala se simte super ok, rade pe tot parcursul comediei respective, iar tu, al de te impaunezi articuland vorbele astea de duh, stai ca un aneu constipat in fata ecranului si nu razi, imun la hohotele celorlalti, iar la urma, te duci acasa si te tavalesti de ras incercand sa reconstitui in capsorul tau sec scenele/dialogurile
spumoase. Ce-ai mai ras! Bravo!

Radeti la inceput si pe parcurs si daca vreti radeti si la final!
Da' nu la urma, cand nu mai conteaza si nici nu mai stiti de ce radeti!

Radeti cu pofta si daca nu aveti pofta, v-ar sugera unii ca "Pofta vine mancand." Mancand cacat. Pe asta se bazeaza cei care se iubesc ascultandu-se vorbind. Si vor mai mult, le e mai pofta! Si mananca. Inghit. Cu lopata. Grea lopata! M-a cocosat si pe mine de cateva ori, de cate am poftit asa, tot mancand. Da mi-am pus pofta in cui. Ce chestie! Ma intreb: Frigidele de ce nu iau din cui pofta agatata probabil acolo de ursitoarele lor cinice? Poate odata ce ai pus o pofta in cui, nu mai poti lua inapoi.Si ce daca?!?! Atunci oricum nu mai poftesti, ca nu mai ai pofta. Pofta, pofte. Suna ca ce ziceam mai sus ca mananca unii ajutandu-se cu lopata! Suna a "afte" sau, ma rog,
similar.

O sa imi bat maine doua cuie deasupra patului; vreau sa ma las de fumat si de lopata; prea mananc cu pofta!

Niciun comentariu: