3 ian. 2008

VEGETARIANA CONVINSA!
(...convinsa de EL, un scurmator, ratan get-beget!)

"DE CE SA IEI TOT PORCU' PENTRU UN CARNAT?"

V-ati dat de mult ori rotunde in cadrul intalnirilor putin sectante, de femei independente care si-au rupt plamanii in cor noaptea anterioara, in club, pe Gloria Gaynor. Surviver-itelor! Bravo fetelor!

As zice mai degraba "De ce sa iei carnatul unui porc?" - asta cred ca ne-ar "glorifica" putin si nu in stilu' Gaynor, lame-Gaynor, ci in ideea ca ne cam lipseste demnitatea. Ar trebui sa o recuperam si sa umblam cu ea in piept in loc de "una anima" facuta zdrente de posesorul carnatului, pe care ne batem cu pumnii in cutia toracica goala, ca l-am vrut doar in scopuri practice, in scopuri porcine.

Iesiti din cocina! Cocina e a lui!
Nici macar nu e a voastra; asa ca nu mai jucati tontoroiul prin balegar cu mainile in aer si cu un zambet plin de subinteles, foarte studiat pe figura zbierada: "First I was afraid, I was petrified...!"

Ia deveniti voi vegetariene! Invatati ca (cacofonia e in context) carnea va cade greu si costa mult, ca de aia nu mai aveti nimic de dat. Nu sunteti convinse ca e stilul de viata pe care il vreti? Mai faceti un Craciun in stilul citat la inceputul post-ului si eu zic ca va convingeti for good ca tre' sa dati iama la Gradinar.

Macar baiatu' asta are castraveti, si pe care nu trebuie sa i-i vindeti voi, ci doar sa va bucurati de oferta lui generoasa. Ea specializati-va voi pe andive, pe morcovi. Gradinarii sunt baietii cu obraz subtire si oferta nu implica indigestii. Prea multa tocatura! Da' luati, ca poate in exces duce la o toxiinfectie; poate va lecuiti de ratani!

Eu intre timp nu mai cant cu voce tare textu', biblia, guide-line-ul prin cluburi; desi imi suna in creieri fiecare cuvant de cat l-am repetat, nu ma mai mint.

Imi scarpin bubele in urma alergiei si am inceput sa ma uit stanga-dreapta dupa GRADINAR!

Un comentariu:

raluca spunea...

hahahahaha; super tare !!!

ps si mie-mi place salata din castronul adumbrit de umbra...porcului :))))